København d. 5. september, 2014:
Spier, prisvindende vingård og resort udenfor Cape Town i Sydafrika, som er
anerkendt for deres sociale og bæredygtige fokus, vælger kommunikations firma, Refresh Agency, på baggrund af fælles værdisæt.
“Refresh
Agency deler de same kærneværdier som Spier, og er derfor en ideel partner for
os. Vi tror på, at deres ekspertise og erfaring på det danske og amerikanske
marked tilføjer stor værdi til vores kommunikationsstrategi, ved at hjælpe os
med at profilere vores vin sortiment understøttet af vores bæredygtige og
socialt bevidste virksomhed praksis.” Siger Andrew Milne, CEO for Spier.
Spier er velkendt i Danmark med mærkerne Savanha og Spier, og er den
største leverandør af sydafrikanske vine til Danmark, som sælges af Coop i hele
landet. Spier producerer omkring 16 millioner flasker vin om året, og er det
vinhus i Sydafrika, som modtager flest awards og international anerkendelse.
Erhvervsliv Med Hjertet
“Jeg er selvsagt henrygt over samarbejdet med Spier!” udtrykker
stifter og CEO af Refresh Agency, Sandja Brügmann, og fortsætter “Jeg ser det
som en positiv spejling af erhvervslivets bevægelse mod mere bevidste
forretningsbeslutninger og balance i de maskuline og feminine værdier, at et
stort og anerkendt firma som Spier vælger os, et mindre og specialiseret firma,
baseret på fælles kærneværdier som sustainability og social business.
Refresh Agencys primære tiltag for Spier er strategisk international
kommunikation og overall branding. I Danmark står Refresh Agencys rolle
hovedsageligt af kommunikations strategisk rådgivning, PR & social PR tiltag,
rådgivning på de sociale medier samt strategiske marketing tiltag.
OM SPIER
Spier er en prisvindende vingård, og en af Sydafrikas ældste
vinfarme med en historie, der daterer helt tilbage til 1692. Spier fokuserer på
initiativer, der gavner miljøet og samfundet, og er kendt for sin ansvarlige
tilgang til både vindyrkning og turisme. Vinfarmen er flere gange blevet
anerkendt af forskellige eksterne organisationer, herunder Fair Trade in
Tourism (FTTSA) og vinindustriens Ethical Trade Association (WIETA). I 2011
anerkendte Condé Nast Traveler Spier farm med en World Saver Award, fordi den
er den ypperste internationale rejsedestination, der lever op til deres
"Doing it All" kriterier for bæredygtige destinationer. Spier er
førsteklasses medlem af Biodiversity & Wine initiativet (BWI), og
vinkælderen er ISO 22000-certificeret, Fair Trade akkrediteret, økologisk
certificeret og følger kriterierne for Integrated Production of Wine (IPW). http://www.Spier.co.za
OM REFRESH
AGENCY
Refresh Agency,
stiftet af Sandja Brügmann, inspirer og vækster virksomheder og ledere, som
udfører business as a force for good igennem strategisk kommunikation, PR &
social PR, international markedsføring og autentisk lederskab. Vi er et
21-personers team baseret i Boulder, CO, USA og København, Danmark. www.RefreshAgency.com
No comments:
Post a Comment