Friday, September 5, 2014

(news release) Internationalt Anerkendte og Værdi-baserede Vinproducent Vælger Bureau Baseret På Social Business Værdier



København d. 5. september, 2014:  Spier, prisvindende vingård og resort udenfor Cape Town i Sydafrika, som er anerkendt for deres sociale og bæredygtige fokus, vælger kommunikations firma, Refresh Agency, på baggrund af fælles værdisæt.


“Refresh Agency deler de same kærneværdier som Spier, og er derfor en ideel partner for os. Vi tror på, at deres ekspertise og erfaring på det danske og amerikanske marked tilføjer stor værdi til vores kommunikationsstrategi, ved at hjælpe os med at profilere vores vin sortiment understøttet af vores bæredygtige og socialt bevidste virksomhed praksis.” Siger Andrew Milne, CEO for Spier.


Spier er velkendt i Danmark med mærkerne Savanha og Spier, og er den største leverandør af sydafrikanske vine til Danmark, som sælges af Coop i hele landet. Spier producerer omkring 16 millioner flasker vin om året, og er det vinhus i Sydafrika, som modtager flest awards og international anerkendelse.

Erhvervsliv Med Hjertet
“Jeg er selvsagt henrygt over samarbejdet med Spier!” udtrykker stifter og CEO af Refresh Agency, Sandja Brügmann, og fortsætter “Jeg ser det som en positiv spejling af erhvervslivets bevægelse mod mere bevidste forretningsbeslutninger og balance i de maskuline og feminine værdier, at et stort og anerkendt firma som Spier vælger os, et mindre og specialiseret firma, baseret på fælles kærneværdier som sustainability og social business.

Refresh Agencys primære tiltag for Spier er strategisk international kommunikation og overall branding. I Danmark står Refresh Agencys rolle hovedsageligt af kommunikations strategisk rådgivning, PR & social PR tiltag, rådgivning på de sociale medier samt strategiske marketing tiltag.

Spier Wine Farm wine-tasting room: Chandelier made of 334 recycled wine bottles and designed by artist Heath Nash. Wall in the back decorated by social-impact artist work, an initiative called Creative Block.

OM SPIER
Spier er en prisvindende vingård, og en af Sydafrikas ældste vinfarme med en historie, der daterer helt tilbage til 1692. Spier fokuserer på initiativer, der gavner miljøet og samfundet, og er kendt for sin ansvarlige tilgang til både vindyrkning og turisme. Vinfarmen er flere gange blevet anerkendt af forskellige eksterne organisationer, herunder Fair Trade in Tourism (FTTSA) og vinindustriens Ethical Trade Association (WIETA). I 2011 anerkendte Condé Nast Traveler Spier farm med en World Saver Award, fordi den er den ypperste internationale rejsedestination, der lever op til deres "Doing it All" kriterier for bæredygtige destinationer. Spier er førsteklasses medlem af Biodiversity & Wine initiativet (BWI), og vinkælderen er ISO 22000-certificeret, Fair Trade akkrediteret, økologisk certificeret og følger kriterierne for Integrated Production of Wine (IPW). http://www.Spier.co.za

OM REFRESH AGENCY
Refresh Agency, stiftet af Sandja Brügmann, inspirer og vækster virksomheder og ledere, som udfører business as a force for good igennem strategisk kommunikation, PR & social PR, international markedsføring og autentisk lederskab. Vi er et 21-personers team baseret i Boulder, CO, USA og København, Danmark. www.RefreshAgency.com




No comments: